8/3-11

Hej!
Ny dag, nya tag eller är det inte så man säger?
Natten har varit hemskt jobbig må jag säga!
Sjukt ont i magen hela natten kunde inte alls ligga på höger sida!
Kunde knappt andas så ont jag har.
Men nu kan jag i alla fall andas trots att det gör ont!
Sovit totalt 1 timme i natt! JIIPPI :/
Morgonen rullar på som vanligt,
inom toaletten för att kunna spy och sedan en gång till innan man går mot tåget.
Får inte ens behålla mitt te!
Menmen sånt man får ta när man är gravid!
Skolan går si sådär kan man väl säga, har femtioelvatusen arbeten att göra,
men vad har jag gjort? Jo inte ett skit!
Är fruktansvärt nervös inför MVC (mödrahälsovården) imorgon..
Tankarna gör mig yr och svimfärdig. 
Ikväll blir det Sofias änglar på kanal 5 och sedan tidigt i säng.
Och hoppas på lite mer sömn i natt!
Upp tidigt imorgon bitti, vara på skolan till 07.30 för att sedan följa med Jessiej till Bup och sedan vidare till MVC.
Någon som såg En unge i minuten på kanal 4 igår?
Tårarna rann i alla fall på mig, antagligen mycket hormoner ;).
Kramisar
2011-03-08 @ 11:53:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback